Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane

In atentia dnei/dlui Abonat , inscris la data de

Bucuresti, 29.4.14 13:51

Privacy policy

Raporteaza abuz

Versiune html

Trimite unui prieten

  Serviciu gratuit oferit de www.legislatiamuncii.ro

Toata legislatia in vigoare privind managementul afacerii pe care o conduceti - acum si aici!
Disponibila doar cu 1 singur click!

LEGIS PLUS Managementul Afacerilor - singurul soft legislativ ce aduna intr-un singur loc INTREAGA legislatie specifica mediului de afaceri!

<<< Detalii aici >>>


Amenzi de 1.866.500 de lei si 164 de persoane care nu aveau contract individual de munca in alimentatie publica


Potrivit comunicatului de presa din data de 24.07.2012, Inspectia Muncii a desfasurat in perioada 12-14 iulie 2012 actiuni de control cu caracter inopinant privind identificarea muncii la negru, dar si pentru verificarea modului in care se respecta prevederile legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca din domeniul alimentatiei publice.

Inspectorii de munca au aplicat amenzi in valoare totala de 1.866.500 lei in doar trei zile, iar 164 persoane au fost depistate fara forme legale de angajare.

Cele mai frecvente incalcari ale prevederilor legislatiei muncii s-au inregistrat in domeniul relatiilor de munca, in alimentatie publica:

- primirea la munca a persoanelor fara intocmirea unui contract in forma scrisa;
- nu se inmaneaza salariatului un exemplar al contractului individual de munca;
- nu se respecta termenul de completare si transmitere a ...

.....Cititi mai departe Detalii


ATENTIE: Cota de impozit pe veniturile din chirii este de 16% aplicata asupra venitului net!
 
Aflati totul despre plata si declararea veniturilor din inchirieri conform OUG 24/2012
 
 

Model de contestatie in temeiul Codului de procedura fiscala


Contestatia se formuleaza in scris si cuprinde datele de identificare a contestatorului, obiectul contestatiei, motivele de fapt si de drept, dovezile pe care se intemeiaza, semnatura contestatorului sau a imputernicitului acestuia, precum si stampila in cazul persoanelor juridice.

ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE A SECTORULUI 5
Subscrisa SC ........... cu sediul in Bucuresti ....................., cod unic de identificare ......, in temeiul art. 205 si urmatoarele din Codul de procedura fiscala, prin reprezentantul sau legal, formuleaza in termenul legal prezenta

CONTESTATIE
impotriva Deciziei de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare stabilite de inspectia fiscala inregistrata sub nr. 453645/31.01.2008 emisa de catre institutia dvs. prin care in mod nelegal au fost stabilite diferente de impozit de 81.906 lei, precum si majorari de intarziere aferente in cuantum de 6.213 lei.

Stabilirea diferentelor de impozit ...

.....Cititi mai departe Detalii

Concediul de odihna in cazul cumulului de functii


Intrebare:
Avem un angajat cu functia de baza mecanic,actualmente la program de 8 h. Dorim sa modificam acest CIM in felul urmator: 4 h sa ramana mecanic,ca si functie de baza si 4 h sa incheiem un CIM cu timp partial cu functia de sofer.
Intrebari:
1. Cum ii acordam concediu?El beneficiaza teoretic de 21 zile CO pe fiecare CIM.
2. Cand angajatul in cauza doreste 1 zi CO el este absent din ambele functii.Cum trecem acest lucru? Daca beneficiaza la fiecare CIM de 21 zile CO atunci acest angajat trebuie trecut cu 42 zile CO?
In ceea ce priveste CIM - ul fara functie de baza,cum stipulez dreptul la concediu de odihna?

Raspuns:
Cumulul de functii semnifica exercitarea in acelasi timp de catre un salariat a unor activitati specifice unor posturi diferite. In speta, salariatul poate ocupa din ...

.....Cititi mai departe Detalii

Ultimele acte aparute in Monitorul Oficial

  • ORDIN nr. 305 din 24 iulie 2012 privind modificarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, in vederea indeplinirii indicatorilor de performanta, incheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora
    EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 512 din 25 iulie 2012 Clic aici!
 
1. Dosarul personal al salariatului – informatii importante pentru alcatuirea corecta a acestuia, informatii privind arhivarea legala a actelor, prezentarea in fata organelor de control, sanctiuni legate de acest dosar
2. Regulamentul Intern – importanta acestuia pentru angajator, obligatii ce revin angajatorului, dar si angajatului, modalitati de completare si modificare, sanctiuni
3. Angajarea in munca – informatii complete despre recrutare, selectie, documente necesare angajarii, medicina muncii, instruirea la locul de munca
4. Contractul Individual de Munca – esentialul despre incheierea, executarea, incetarea, si efectele CIM
5. Modele si formulare – sectiunea care cuprinde fise de post, fise de evaluare a competentelor angajatilor, fise de evaluare a riscurilor specifice activitatii de transport, modele de Regulament Intern adecvate profilului de activitate transporturi, modele de Contract Individual de Munca si acte aditionale
 

 


 

Specialistii te ajuta acum sa-ti creezi propriile proceduri si politici contabile



Iata cateva lucruri importante de care trebuie sa tii cont:
1. Specificul activitatii tale, in speta comertul, determina alegerile tale privind alcatuirea acelor proceduri si politici contabile de care ai nevoie. Acestea trebuie sa tina cont de:

• Tipul de comert pe care il desfasori
• Structura patrimoniului propriu activitatii tale de comert
• Modul in care se evalueaza stocurile si miscarea marfurilor
• Contabilitatea unitatii tale de comert (cu amanuntul, cu ridicata, marfuri vandute cu plata in rate, comert intern, comert extern, import etc)

2. De corectitudinea acestor proceduri si politici contabile depinde evolutia financiara a firmei in care lucrezi. Deoarece ele reflecta substanta economica a evenimentelor si tranzactiilor si nu doar forma lor juridica.

 

AFLA DETALII AICI >>>>

 

Copyright © 2012 LegislatiaMuncii.ro

Va reamintim ca ati solicitat primirea acestui newsletter pe data de


 

Trimiteti si prietenilor dvstra articolele care v-au placut:

   yahoo messenger   email        facebook  twitter  linkedin
 
 

Puteti urmari toate newsletterele Legislatiamuncii.ro pe:

   flux rss   arhiva newslettere
 
 

Daca doriti sa va dezabonati automat, click aici:

  Dezabonare Automata
 

Expeditor: Rentrop&Straton , Bdul. Natiunile Unite nr. 4 , Bucuresti , Romania
Tel: 0040-212094512 , Fax: 0040213172586