Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane

In atentia dnei/dlui Abonat , inscris la data de

Bucuresti, 29.4.14 13:51

Privacy policy

Raporteaza abuz

Versiune html

Trimite unui prieten

  Serviciu gratuit oferit de www.legislatiamuncii.ro

 

 
 

 

Care e durata maxima a timpului zilnic de lucru


Codul muncii in art. 112 alin. (1) instituie regula potrivit careia durata muncii este de 8 ore pe zi.

Exceptia de la aceasta regula este prevazuta in art. 115 din Codul muncii, care mentioneaza ca se poate stabili prin negocieri colective sau individuale ori prin acte normative specifice o durata zilnica a timpului de munca mai mica sau mai mare de 8 ore, pentru anumite sectoare de activitate, unitati sau profesii.

Conform art. 115 alin. (2), durata zilnica a timpului de munca de 12 ore va fi urmata de o perioada de repaus de 24 de ore.

Codul muncii nu stabileste o durata maxima a timpului zilnic de lucru, ci doar ca durata zilnica a timpului de munca de 12 ore va fi urmata de o perioada de repaus de 24 de ore.

Astfel, nu este reglementata expres o interdictie de prestare a muncii peste ...

.....Cititi mai departe Detalii


 
- colectie de peste 100 de fise de post standardizate
 
- joburi din peste 20 de domenii
 
- obtii in mai putin de 3 minute Fisa de Post dorita!
 

Diferenta intre tichetele cadou acordate salariatilor si tichetele cadou acordate altor persoane


Diferentierea se face atat in procesul de decizie de acordare a acestora, cat si in cadrul procedurii de inmanare a acestor tichete, pe baza documentelor care consemneaza persoana care le primeste. Tratamentul fiscal aplicat este diferit in cele doua situatii fiind determinat de raporturile dintre societate si beneficiar.

Societatile comerciale pot utiliza in relatiile cu persoanele fizice, care nu au calitatea de salariati ai societatii, tichetele cadou, potrivit Legii nr. 193/2006, pentru:

- campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi; cheltuielile sunt deductibile nelimitat la calculul profitului impozabil, in temeiul art. 21 alin. (2) lit. i) din Codul fiscal;

- protocol; cheltuielile sunt deductibile in limita unei cote de  ...

.....Cititi mai departe Detalii

Ce impozitati ca angajator: activitatea in strainatate


Avand in vedere numarul tot mai mare de situatii in care persoane fizice romane realizeaza venituri din strainatate in conditii de legalitate aceste venituri vor fi supuse si impozitelor in statul de sursa. in acelasi timp, in functie de tipul venitului, acesta este supus in continuare impozitarii in Romania. in aceste situatii, Codul fiscal reglementeaza mecanismul creditului fiscal extern pe care il vom detalia in continuare.

Persoanele fizice rezidente romane, cu domiciliul in Romania, sunt supuse impozitului pentru veniturile obtinute din orice sursa, atat din Romania, cat si din afara Romaniei. Trebuie precizat, de asemenea, ca sumele sau avantajele primite de persoane fizice din activitati dependente desfasurate intr-un stat strain, indiferent de tratamentul fiscal din statul respectiv reprezinta venituri neimpozabile in Romania.

Fac exceptie insa de la acest tratament favorabil, veniturile salariale platite de catre ...

.....Cititi mai departe Detalii


37 de fise de evaluare a riscurilor va ajuta sa aveti locuri de munca sigure si sanatoase

Eludarea legii privind evaluarea riscurilor pentru fiecare post de lucru se pedepseste cu amenzi cuprinse intre 3.500 si 7.000 lei! Acum...

De ce aveti nevoie de ele?

1. Cele 37 de modele de fise de evaluare a riscurilor va ajuta sa:

  • Va protejati angajatii
  • Respectati legea
  • fisedeevaluare.eprotectiamuncii.ro/?cs=289608Eliminati pericolul amenzilor

2.    Fara evaluarea riscurilor:

  • NU se pot stabili norme de SSM
  • Pericolul accidentelor planeaza permanent asupra angajatilor dvs.
  • Locurile de munca nesigure si nesanatoase raman neocupate

3.    Fara norme de SSM nu puteti functiona!

  • ITM –ul poate dispune „linistit” ridicarea autorizatiei dvs. de functionare
  • Sunteti pasibil de amenzi ridicate.

...Detalii CLICK AICI >>


Cum sa folositi eficient comunicarea interna pentru a avea oameni 100% dornici de performanta

 

Comunicarea interna in organizatii: 5+1 riscuri inlaturate

 

www.comunicareinterna.resurseumane.org/?cs=289608


Avantaje:

   intareste managementul de calitate. Detalii Aici

   faciliteaza cooperarea eficienta intre angajatii firmei
   amplifica gradul de responsabilizare al acestora. Detalii Aici
   creste nivelul lor de motivare
   determina implicarea totala a angajatilor in obtinerea performantelor ridicate. Detalii Aici

Daca doriti sa descoperiti:

    In ce mod comunicarea interna va ajuta sa beneficiati de intregul potential al angajatilor implicati. Detalii Aici
    Care sunt efectele unui sistem coerent de comunicare interna
    Care sunt riscurile pe care le puteti evita printr-o comunicare inteligenta...

Click AICI pentru Detalii >>>

UNICUL instrument existent pe piata romaneasca de HR referitor la comunicarea interna! 

CD-ul Comunicarea interna in organizatii: 5+1 riscuri inlaturate contine informatii specializate care va ajuta sa implementati un sistem de comunicare eficient si sa evitati situatii destabilizatoare pentru firma dvs.

Comunicarea interna in organizatii: 5+1 riscuri inlaturate va arata care sunt parghiile pe care comunicarea in cadrul organizatiei le foloseste pentru:
responsabilizarea angajatilor dvs.

motivarea lor deplina. Detalii Aici
implicarea lor in ridicarea continua a performantelor personale

atat in scopul dobandirii recunoasterii valorii si a unor avantaje personale, cat si in scopul succesului afacerii!

Mai multe Detalii AICI >>>

Descoperiti:

Care sunt metodele de studiu in comunicarea interna. 
Detalii Aici
Legatura dintre conducerea eficienta si comunicarea eficienta
La ce se refera retelele de comunicare formala si informala. Detalii Aici
Cum influenteaza comunicarea interna comportamentul organizational
De ce identitatea organizationala sta la baza comunicarii strategice. Detalii Aici
Cat de importanta este cultura organizationala. Despre valori si adaptare
Interdependenta intre comunicarea interna si managementul performantei. Detalii Aici
Forta comunicarii strategice
Cum se comunica azi, in era tehnologiei

DETALII CLICK AICI >>>
 

Copyright © 2012 LegislatiaMuncii.ro

Va reamintim ca ati solicitat primirea acestui newsletter pe data de


 

Trimiteti si prietenilor dvstra articolele care v-au placut:

   yahoo messenger   email        facebook  twitter  linkedin
 
 

Puteti urmari toate newsletterele Legislatiamuncii.ro pe:

   flux rss   arhiva newslettere
 
 

Daca doriti sa va dezabonati automat, click aici:

  Dezabonare Automata
 

Expeditor: Rentrop&Straton , Bdul. Natiunile Unite nr. 4 , Bucuresti , Romania
Tel: 0040-212094512 , Fax: 0040213172586