Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane

In atentia dnei/dlui Abonat , inscris la data de

Bucuresti, 29.4.14 13:51

Privacy policy

Raporteaza abuz

Versiune html

Trimite unui prieten

  Serviciu gratuit oferit de www.legislatiamuncii.ro

37 de Modele salvatoare de Regulament Intern!

Click aici!

 



Studiu de caz: Determinarea duratei unui contract prin incheierea unui act aditional sau prin mentionarea in CIM


Valabil la 6.09.2011

O societate incheie contract cu un nou angajat pe perioada determinata. Dupa o anumita perioada, drept urmare a stabilitatii in cresterea activitatii, se intocmeste un act aditional la data la care expira contractul si se modifica durata din perioada determinata in perioada nedeterminata. A procedat angajatorul in mod corect prin efectuarea acestei modificari? In cazul in care ar fi trebuit procedat diferit, care este baza legala care reglementeaza modificarea?

Trebuie mentionat ca schimbarea duratei de angajare din perioada determinata in perioada nedeterminata se realizeaza fie prin incheierea unui act aditional prin care se modifica durata contractului, fie prin incetarea contractului de munca incheiat pe durata determinata urmata de incheierea unui nou contract de munca pe durata nedeterminata. Se recomanda ca intr-o astfel de situatie angajatorul sa se intereseze asupra practicii inspectoratului teritorial de munca de care apartine.

Astfel, cea ...

.....Cititi mai departe Detalii

Tot ce trebuie sa stiti despre instalarea si utilizarea noului Program Revisal 5.0.6


Noul program Revisal 5.0.6. a fost pus recent la dispozitia angajatorilor si implica efectuarea mai multor pasi pentru instalarea si folosirea in mod corect. Astfel, inaintea instalarii se recomanda citirea Ghidului de instalare si descarcarea celei mai noi versiuni a programului Revisal.

Programul se va instala fiind urmate cu atentie instructiunile din Ghidul de instalare. Dupa deschiderea programului va fi accesata iconita din partea dreapta sus a ecranului acestei aplicatii pentru folosirea Manualului de utilizare care ghideaza utilizatorul pentru fiecare meniu al noului program Revisal.

In Manualul de utilizare vor fi astfel gasite informatiile necesare cu privire la generarea registrului, inregistrarea angajatorului nou, schimbarea registrului angajator, preluarea datelor din versiunea anterioara si validarea registrului non-Revisal.

In ceea ce priveste angajatorul, manualul ofera informatii aferente urmatoarelor sectiuni incluse in program: detalii angajator, ...

.....Cititi mai departe Detalii

Parlamentul decide daca anul 2012 va aduce legi noi


In cazul in care, cu ocazia celei de-a doua sesiuni ordinare din 2011 din cadrul Guvernului, va fi aprobata si transmisa spre dezbatere Parlamentului, anul 2012 ar putea incepe prin aplicarea legii salarizarii unitare.

Guvernul isi propune insa ca discutiile cu privire la aceasta lege sa se finalizeze pana la sfarsitul lunii noiembrie. In acelasi timp, vor fi supuse dezbaterii in Parlament si modificarile referitoare la alocatia de stat pentru copii, concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor si adoptarea unui proiect de lege pentru instituirea venitului minim de insertie.

In plus, alte dezbateri vor fi cu privire la adoptarea proiectelor de lege pentru punerea in aplicare a Codului de procedura civila si pentru punerea in aplicare a Codului de procedura penala, precum si cu privire la modificari aferente statutului judecatorilor si procurorilor, dar si statutului personalului auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si al ...

.....Cititi mai departe Detalii


Modele de fise de evaluare a angajatilor:



Click Aici!


Ultimele acte aparute in Monitorul Oficial

  • ORDIN nr. 182 din 31 august 2011 privind modificarea si completarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, aprobate prin Ordinul ministrului internelor si reformei administrative nr. 353/2007
    EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 618 din 31 august 2011 Clic aici!
  • ORDIN nr. 2.443 din 22 august 2011 privind reglementarea procedurii de raportare a indicatorilor economico-financiari de catre operatorii economici reclasificati in sectorul administratiei publice
    EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 618 din 31 august 2011 Clic aici!
  • ORDIN nr. 5.222 din 29 august 2011 privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de certificare a calificarii profesionale a absolventilor ciclului inferior al liceului care au urmat stagiile de pregatire practica
    EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 619 din 31 august 2011 Clic aici!
  • HOTARARE nr. 850 din 24 august 2011 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societatii Comerciale INAR - S.A. Brasov, aflata in portofoliul Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului
    EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 620 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • HOTARARE nr. 857 din 24 august 2011 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice
    EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 621 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • ORDONANTA nr. 22 din 30 august 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformitatii
    EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • ORDONANTA nr. 23 din 30 august 2011 privind reglementarea unor masuri financiar-fiscale
    EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • ORDIN nr. 165 din 30 august 2011 pentru stabilirea conditiilor privind cantitatea neta pe care trebuie sa le indeplineasca operatorii economici care produc sau comercializeaza paine pe teritoriul Romaniei
    EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • CIRCULARA nr. 28 din 1 septembrie 2011 privind nivelul ratei dobanzii de referinta a Bancii Nationale a Romaniei valabil in luna septembrie 2011
    EMITENT: BANCA NATIONALA A ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 622 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
  • ORDIN nr. 715 din 19 august 2011 pentru aprobarea criteriilor de alocare a fondului de redistribuire pe case de asigurari de sanatate
    EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 623 din 1 septembrie 2011 Clic aici!
In fiecare zi,   BusinessDiscount.ro   va aduce o oferta fara concurenta cu reducere la produse sau servicii adresate segmentului de afaceri din Romania.

Reducerile zilnice pe care vi le oferim sunt cuprinse intre 20% si 90%!

Oferta zilei: Instalatie de aer conditionat pentru 140mp cu o reducere de 1000 lei de la Climalux - liderul instalatiilor de climatizare!


Cat costa confortul? Pentru un spatiu de 140 mp, instalatia de aer conditionat reprezinta o investitie de 16.950 lei+TVA. Doar ca utilizand voucherul Business Discount, pretul se reduce considerabil. Veti plati astfel mai putin cu 1.000 lei!

Click Aici pentru detalii!





Intocmeste acum Regulamentul Intern care te apara cel mai bine

Cu ajutorul celor 37 de Modele salvatoare de Regulament Intern!

Acestea sunt:

1. Regulament intern pentru activitatea de cultivare a cerealelor, plantelor leguminoase si a plantelor producatoare de seminte oleaginoase (CAEN rev. 2 0111)
2. Regulament intern pentru activitatea de cultivare a legumelor si a pepenilor, a radacinoaselor si tuberculilor (CAEN rev. 2 0113)
3. Regulament intern pentru activitatea de cultivare a fructelor arbustilor fructiferi, capsunilor, nuciferilor si a altor pomi fructiferi (CAEN rev. 2 0125)
4. Regulament intern pentru activitatea de cultivare a condimentelor, plantelor aromatice, medicinale si a plantelor de uz farmaceutic (CAEN rev. 2 0128)
5. Regulament intern pentru activitatea de crestere a ovinelor si caprinelor (CAEN rev. 2 0145)


6. Regulament intern pentru activitatea de crestere a pasarilor (CAEN rev. 2 0147)
7. Regulament intern pentru activitatea de silvicultura si alte activitati forestiere (CAEN rev. 2 0210)
8. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a produselor din carne (inclusiv din carne de pasare) (CAEN rev. 2 1013)
9. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a produselor de morarit (CAEN rev. 2 1061)
10. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a biscuitilor si piscoturilor; fabricare a prajiturilor si a produselor conservate de patiserie (CAEN rev. 2 1072)

11. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a berii (CAEN rev. 2 1105)
12. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a articolelor tehnice si industriale din textile (CAEN rev. 2 1396)
13. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a produselor farmaceutice de baza (CAEN rev. 2 2110)
14. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a cimentului (CAEN rev. 2 2351)
15. Regulament intern pentru activitatea de metalurgie a aluminiului (CAEN rev. 2 2442)


16. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a aparatelor electrocasnice (CAEN rev. 2 2751)
17. Regulament intern pentru activitatea de dezvoltare (promovare) imobiliara (CAEN rev. 2 4110)
18. Regulament intern pentru lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor (CAEN rev. 2 4211)
19. Regulament intern pentru activitatea de comert cu ridicata a fructelor si legumelor (CAEN rev. 2 4631)
20. Regulament intern pentru activitatea de comert cu amanuntul a painii, produselor de patiserie si produselor zaharoase, in magazine specializate (CAEN rev. 2 4724)

21. Regulament intern pentru activitatea de comert cu amanuntul a textilelor, in magazine specializate (CAEN rev. 2 4751)
22. Regulament intern pentru activitatea de comert cu amanuntul a produselor cosmetice si de parfumerie, in magazine specializate (CAEN rev. 2 4775)
23. Regulament intern  pentru activitatea de comert cu amanuntul prin standuri, chioscuri si piete ale altor produse (CAEN rev. 2 4789)
24. Regulament intern pentru activitatea de transport rutier de marfuri (CAEN rev. 2 4941)
25. Regulament intern pentru baruri si alte activitati de servire a bauturilor (CAEN rev. 2 5630)


26. Regulament intern pentru activitatea de arhitectura (CAEN rev. 2 7111)
27. Regulament intern pentru activitatea de asistenta medicala generala (CAEN rev. 2 8621)
28. Regulament intern pentru activitatea de intretinere si reparare a autovehiculelor (CAEN rev. 2 4520)
29. Regulament intern pentru lucrari de tamplarie si dulgherie (CAEN rev. 2 4332)
30. Regulament intern pentru activitatea de fabricare a produselor din beton pentru constructii (CAEN rev. 2 2361)

31. Regulament intern pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale (CAEN rev. 2 4120)
32. Regulament intern pentru lucrari de foraj si sondaj pentru constructii (CAEN rev. 2 4313)
33. Regulament intern pentru activitatea de comert cu amanuntul de piese si accesorii pentru autovehicule (CAEN rev. 2 4532)
34. Regulament intern pentru activitati ale cluburilor sportive (CAEN rev. 2 9312)
35. Regulament intern pentru activitatea de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal (CAEN rev. 2 6920)
36. Regulament intern pentru activitatea de comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun (CAEN rev. 2 4711)
37. Regulament intern pentru activitatea de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (CAEN rev. 2 7112)


Click Aici pentru detalii!

 

 

Copyright © 2011 LegislatiaMuncii.ro

Va reamintim ca ati solicitat primirea acestui newsletter pe data de


 

Trimiteti si prietenilor dvstra articolele care v-au placut:

yahoo messenger email facebook twitter linkedin
 
 

Puteti urmari toate newsletterele Legislatiamuncii.ro pe:

flux rss arhiva newslettere
 
 

Daca doriti sa va dezabonati automat, click aici:

Dezabonare Automata
 

Expeditor: Rentrop&Straton , Bdul. Natiunile Unite nr. 4 , Bucuresti , Romania
Tel: 0040-212094512 , Fax: 0040213172586