Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane Legislatia Muncii - Codul Muncii, Asigurari Sociale, Resurse Umane

Stimate Abonat , inscris la data de

Bucuresti,

Privacy policy

Raporteaza abuz

Versiune html

Serviciu gratuit oferit de www.legislatiamuncii.ro

S-a lansat GHIDUL care intoarce BANI MULTI in buzunarele dvs.!


RESTRUCTURAREA perfect LEGALA a posturilor

pe timp de CRIZA!

Pentru ca o singura greseala poate aduce procese costisitoare…

Click aici pentru secretele pazite de expertii HR>>>






Dupa aproape 6 ani de criza economica, firmele s-au impartit in doua categorii importante: Firme care tin piept crizei cu BRIOsi firme care sunt puse la pamant sau se chinuie sa ajunga la linia de plutire.

In ce categorie va aflati si in ce categorie se va regasi firma dvs. in urmatorii ani?


O problema des intalnita in cazul multor firme romanesti, dar nu numai, este cea referitoare la procesul de restructurare a posturilor pe timp de criza.Se fac greseli grave, pentru ca nu este NICIODATA simplu sa reduci costurile generate de angajati. Amatorii in domeniul HR risca enorm atunci cand aplica legea dupa ureche.

Click aici pentru un ghid practic de exceptie in materie de restructurari de personal, cu informatii specializate! >>>

5 intrebari care au nevoie de un raspuns competent din partea dvs.:


Cate sanse de reusita are o firma aplicand reducerea costurilor cu personalul angajat

Ce se potriveste si cand unei organizatii (in ce conditii)

Care sunt procedurile si interdictiile legale pentru a duce la indeplinire alegerea facuta

“Portite” legislative utile pentru reducerea costurilor generate de angajati

Cum trebuie actionat pentru a se evita rigorile legii si pierderi banesti (procese, avocati, salarii din urma…) 

Expertii au raspunsurile pe care le cautati, in materie de restructurari de personal >>>


Din informatiile noastre, ghidul practic pe care vi-l oferim astazi este unicat pe piata din Romania. Este singurul ghid practic care va ofera, PAS CU PAS, solutiile optime care va ajuta sa cresteti ACUM, nu peste un an, Productivitatea si Performantele companiei dvs.!

Lucrarea pe CD Restructurarea perfect legala a posturilor pe timp de criza. Ghid Practic – unica lucrare de acest gen existenta pe piata lucrarilor de profil, va ajuta acum sa faceti cele mai judicioase alegeri pentru eficientizarea activitatilor din firma dvs.!

Gandita si creata pentru a veni in sprijinul:


managerilor de HR

directorului general/ antreprenorului / administratorului de firma

juristului sau contabilului firmei care se ocupa si de HR in firma


Lucrarea pe CD Restructurarea perfect legala a posturilor pe timp de criza. Ghid Practic va impartaseste acum, pe intelesul dvs., al tuturor:

solutiile concrete pe care le puteti aplica pentru reducerea costurilor cu angajatii

argumentele pro si contra pentru fiecare tip de solutie

  • momentelein care este oportuna aplicarea uneia sau alteia dintre solutii
  • gradul de eficienta in reducerea costurilor
  • evitarea nemultumirilora angajatilor  detalii aici >>>
  • posibilitatea aparitiei unor conflicte / litigii de munca
  • modalitati de aplanarea unor situatii dificile  detalii aici >>>

cadrul legal– procedurile si interdictiile impuse pentru aplicarea fiecarei solutii – fara de care procedura poate fi anulata.

Comandati acum exemplarul dvs. din lucrarea pe CD Restructurarea perfect legala a posturilor pe timp de criza. Ghid Practic! Aveti la-ndemana acum unicul instrument de informare existent pe piata lucrarilor de profil care:

raspunde concret si cu argumente multiple intrebarilor dvs. legate de oportunitatea alegerii uneia sau alteia dintre solutiile de reducerea a costurilor cu angajatii

va arata care este calea legala de implementare a solutiei alese de Dvs.  detalii aici >>>

va fereste de capcanele intinse la tot pasul de textul de lege (unele dintre textele de lege fiind necunoscute majoritatii managerilor si celor care gestioneaza resursele umane)

va ajuta sa oferiti alternative si sa evitati conflicte cu angajatii nemultumiti  detalii aici >>>

elimina perspectiva unor litigii de munca ajunse in instanta judecatoreasca – sau, daca veti ajunge la ele, va ajuta sa le castigati

va eficientizeaza activitatea in firma, ferindu-va de pericolul insolventei/ falimentului  detalii aici >>>

va ajuta sa economisiti bani, timp si energie!

Cine va ofera aceasta informatie?

Informatia de pe CD este rodul experientei si profesionalismului dlui. Horatiu Sasu, specialist in dreptul muncii si resurse umane, fost consilier juridic, in prezent consultant in afaceri si managment pentru societati romane si cu participare straina -  calitati care justifica deplin atat cunoasterea „pe toate fetele” a fenomenului juridic, cat si a punctelor unde se greseste frecvent de catre cei care dispun masuri de reducere a costurilor salariale..

Descoperiti acum esentialul de care aveti nevoie pentru a eficientiza activitatea firmei dvs.! Aflati:

  • Daca aveti neaparata nevoie de restructurare  detalii aici >>>
  • Alternativele avantajoase ale acesteia
  • Ce cale alegeti la restructurare: disponibilizare colectiva sau individuala? 
  • Cum puteti transforma procedura colectiva complicata in procedura   individuala simpla. Etapele corecte pentru fiecare din variante  detalii aici >>>
  • Modele si exemple, explicatii din greselile si succesele altora
  • Care sunt variantele care exclud concedierile individuale / colective 
  • Ce este de preferat: reducerea numarului de salariati sau doar reducerea temporara a timpului de lucru?   detalii aici >>>
  • Cum faceti renuntarea la posturi/departamente? Dupa ce criterii?
  • Care sunt  prevederile „neimportante” care pot anula procedura, cu consecinte financiare catastrofale
  • Interdictii legale reale si interdictii interpretate gresit   detalii aici >>>
  • Cum va pot distruge instantele toata munca
  • Cu ce probleme – altele decat cele de raporturi de munca - se confrunta managerul în caz de restructurare a posturilor 
  • Cum comunicati eficient, cum stapaniti dezordinea, revolta, deruta, conflictele   detalii aici >>>
  • Ce consecinte sociale comporta restructurarea posturilor –greva, contestatiile, sabotajul, procesele - cum le aplaneati
  • Negocierea cu reprezentantii salariatilor – pana unde   detalii aici >>>
  • Obligatiile de dupa disponibilizare – in privinta raporturilor de munca, obligatii fiscale, obligatii in litigii
  • Cum procedati pentru a nu fi obligat sa reintegrati salariatii si sa le platiti salariile „din urma”   detalii aici >>>
  • Obligatia de angajare cu prioritate a fostilor salariati – cand este obligatie si cand poate fi ocolita
  • Ce se intampla cu obligatia de reintegrare daca disponibilizarea a fost anulata de instanta    detalii aici >>>
  • Platile compensatorii - obligatorii sau nu? Impozitele si contributiile mereu in schimbare. 

Sunt doar cateva dintre subiectele puse in discutie. Descoperiti cuprinsul total al lucrarii>>>

O parere avizata pe care speram sa o ascultati:


“ A aplica “dupa ureche” una dintre multiplele solutii oferite de reducerea costurilor cu angajatii este ca si cand, aflat pe buza prapastiei, ai alege sa te arunci cu capul inainte! Ce daca la altul a mers! Nu e sigur ca va merge si la tine. Va spune asta unul care a patit-o: in disperare de cauza, am redus numarul de posturi, gandind ca-mi va fi mai usor. M-am trezit cu 5 procese pe rol! Nu mi-a fost deloc usor! De aceea acum cer ajutorul dvs. Nu stiu ce sa aleg! Ma tem sa nu gresesc ireparabil! Va dati seama, nu, ca nu-mi mai pot permite sa gresesc!” – Aurel Nastase, administrator, Bacau

Click aici pentru formularul de inscriere >>>

------------------------

*   Regimul tichetelor de masa pentru personalul bugetar

Copyright © 2014 LegislatiaMuncii.ro

Va reamintim ca ati solicitat primirea acestui newsletter pe data de


Puteti urmari toate newsletterele Legislatiamuncii.ro pe:

arhiva newslettere

Daca doriti sa va dezabonati automat, click aici:

Dezabonare Automata

Expeditor: Rentrop&Straton , Bdul. Natiunile Unite nr. 4 , Bucuresti , Romania
Tel: 0040-212094512 , Fax: 0040213172586